Cinke csoport

Bp. XVII. kerületi Piroska ovi Cinke csoportjának honlapja

Képek

2014. december 07. 23:17 - Cinke Piroska

Krisz. ennyi éves lettem

ovi_krisz_ennyi_eves_lettem_1.jpg

Én vagyok az ünnepeltovi_en_vagyok_az_unnepelt_1.jpgegyütt az ünnepelttel

ovi_egyutt_az_unnepelttel_1.jpg

királyok es királynők ebédjeovi_kiralyok_es_kiralynok_ebedje_1.jpg

Krisz. 4 évesovi_krisz_4_eves_1.jpgKrisz. az ünnepelt és társai az öltözőben

ovi_az_oltozoben_1.jpg

királylányok asztalaovi_kiralylanyok_asztala.jpg

királyok és királynők ebédje

ovi_kiralyok_es_kiralynok_ebedje.jpg

az öltözőbenovi_krisz_az_unnepelt_es_tarsai_az_oltozoben.jpg

játéknap éneklő madár

ovi_jateknap_eneklo_madar_1.jpg

 

Emese épitetteovi_emese_epitett_1.jpg

 

egy hópehelyminta

ovi_egy_hopehelyminta_1.jpg

én ezt hoztam a játéknapra

ovi_en_ezt_hoztam_a_jateknapra_1.jpg

 játék a szőnyegen

 

ovi_jatek_a_szonyegen_1.jpg

 

 

 

játéknap mindenki játszikovi_jateknap_mindenki_jatszik_1.jpg

 játéknap kutyussal

ovi_jateknap_kutyussal_1.jpg

 játéknap cserélünk

 

 

 

ovi_jateknap_cserelunk.jpg

játszónap kismadár, dalolj madárkaovi_dalolj_madarka.jpg

 

játszónap kismadárovi_jatszonap_kismadar_1.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://cinkecsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr666965953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása